Firma, która dobrowolnie przyjęła "Kartę Praw Klienta" zobowiązała się tym samym do poinformowania swoich Klientów o tym,
jak bogatą usługę mają prawo otrzymać, oraz do umożliwienia im skorzystania z takiej usługi.
Jakie są cele wprowadzenia przez Polską Federację Rynku Nieruchomości "Karty Praw Klienta"?
Powiadomienie Klientów jakie mają prawa i co mogą otrzymać od pośrednika, jeśli postanowią skorzystać ze wszystkich swoich praw, oraz
Wskazanie Klientom tych Firm, które gotowe są same i we współpracy z innymi firmami świadczyć usługi na najwyższym poziomie poddając się przy tym "konsumencko-federacyjnej" kontroli jakości swojej pracy.
Jakie Korzyści odniesie Klient korzystający z usługi świadczonej w ramach "Karty Praw Klienta"?
Korzyści z zatrudnienia profesjonalisty jest wiele jednak najważniejsze jest to,
że to tylko skorzystanie z pełni praw umożliwi Klientowi zrealizowanie jego celu,
oraz sprawi, że nie sprzeda on swojej nieruchomości zbyt tanio, i nie kupi zbyt drogo.
Należy pamiętać, że fachowiec pracujący na rynku nieruchomości posiada wiedzę, techniki i profesjonalne narzędzia ułatwiające sprawne i korzystne dla Klienta przeprowadzenie transakcji. Zatrudniony przez Państwa Pośrednik będzie mógł zastosować wszystkie dostępne mu techniki i narzędzia tylko wtedy, gdy udzielicie mu prawa wyłącznej reprezentacji. Gdy tego nie zrobicie, to sami pozbawicie się prawa do jawnego i profesjonalnego marketingu swoich ofert i znacznie ograniczycie możliwość przeprowadzenia transakcji zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Korzystając ze swoich praw dostaniecie lepszą usługę!
BIURA NIERUCHOMOŚCI STOSUJĄCE KARTĘ PRAW KLIENTA http://pfrn.pl/firmy-z-karta-praw-klienta-posrednika